Het project omvat de vervanging van het oudste houten gebouw (figuur 1), dit is dringend aan vernieuwing toe. Momenteel gebruikt de verkennergroep dit gebouw voor hun activiteiten. Tijdens de Open Kamp Dagen doet dit lokaal dienst als 'oudscoutsbar'. Verder wordt de aangrenzende materiaalruimte, de keuken en het sanitair afgebroken. Zowel keuken als sanitair werden midden jaren 90 bijgebouwd. Gedurende 20 jaar voldeden deze aan de behoeften van onze scoutsgroep. De huidige infrastructuur kan het groeiende aantal leden niet meer aan.

Ook het JINlokaal/mastworp (figuur 2) waar onze oudste tak en de oudscoutsvereniging VOSOG1 -kern "de mastworp" hun activiteiten houden, zal mee worden afgebroken. Op die manier creƫren we een mooie ruime oppervlakte voor het plaatsen van een L-vormige nieuwbouw.

Hieronder vindt u enkele foto's van de af te breken gebouwen en de ruimte waar de nieuwbouw zal worden opgetrokken.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin