Een klein overzicht

07-02-2019

Zoals het vorige bericht reeds vermelde hebben we niet stilgezeten de laatste maanden. Enkele vakwerkers hebben gedurende deze maanden hun beste beentje voorgezet en hebben hierbij ook soms een helpende hand gekregen van scouts en sympathisanten. Samen "bouwden" we beetje per beetje verder aan de toekomst van de scouts. Het begon met de betonplaat gieten. Dan kwam de buitenkant AKA de muren. Kort daarop begonnen de helden van de schrijnwerkerij en de elektriciteit aan de afwerking van de binnenkant en plots staan we al heel dicht bij het eindresultaat. Graag bewijzen we dit met enkele beelden van de voorbije werken!

Hopper Winkel
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin